Priznania marketérov

Instagramový profil Priznania marketérov som založil na jeseň roku 2017. Týmto profilom som chcel nastaviť zrkadlo kolegom z marketingu, ale aj poukázať na feedbacky od klientov mierne iracionálneho charakteru.

Priznania marketérov mockup

Brepty z agentúrneho officu som zbieral priebežne od čias mojich začiatkov v marketingu v roku 2013. Po založení profilu mi svoje priznania začali posielať aj marketéri z iných, prevažne slovenských agentúr.

Ku koncu roka 2020 eviduje profil na Instagrame 2000 followerov, ďalších vyše 700 marketérov sleduje Fanpage na Facebooku. Vypublikovaných bolo zatiaľ 254 príspevkov, pričom priemerný organický dosah je 1500 užívateľov.

V rámci instagramových stories sa snažím reagovať na aktuálne dianie vo svete marketingu (nielen v našej bratislavskej marketérskej bubline).

Vďaka vysokej miery angažovanosti publika je profil vhodným kanálom pre prezentáciu marketingových eventov, nábor agentúrnych zamestnancov a stážistov, ale aj na promo a súťaže produktov a služieb vhodných pre marketérov.

V prípade záujmu o spoluprácu ma neváhajte kontaktovať.

ZDROJE A ODPORÚČANÝ OBSAH
  1. Freepik